Maxmoney: Virtuel Marketingskampagne der virker

maxmoneyEn af det mest pt. hotte steder i Second Life, ifølge antallet af hjemmesider der nævner sim'en, er MaxMoney.
Forretningskonceptet er valutaveksling, med Linden Dollar.
Som en del af deres PR kampange, har de lige åbnet for adgang til deres virtuelle hovedkvarter, og det futuristiske look ser ud til at tiltrække opmærksomhed.

Uanset om man kan lide designet, som man kan se på videoen, så har kampagnen virket.
Dizzy banjo har lavet en rigtig nydelig machinima, med en 1 minuts introduktion, der er på højde med en spillefilm.

Men det er nok kun arkitekt og design interesserede der ser alle 6 minutter, der forøvrigt kan se i HD på Youtube.

Copyright © 2008 - 2018 Mirror World.
Alle rettigheder reserveret.
Nyheder om virtuelle verdener, virtual worlds og second life. Virtual reality og Sansar.
Siden er uafhængig og er ikke tilsluttet et firma eller organisation.