Hvordan man kan spare penge i Second Life

nyhed-avis"Cube Of M" blog skriver "En gang imellem opdager du et optimerings trick, der bare overgår alt hvad du har gjort før, i forhold til af omkostnings-og tidsbesparelser. De værktøjer, du behøver, er faktisk lige der under næsen på dig, du behøver bare at lægge  to og to sammen.", og fortsætter:
"Second Life er fyldt med mennesker, der ønsker Linden Dollars. De kommer fra hele verden, og for dem er det bare et spil. De vil gerne bruge 30 minutter at oversætte artikler til dig for 20cents, som er 50 Linden $. For det, kan de få tilbehør, Funiture, tøj osv. i spillet."

Cube of M sparede næsten 9000 Amerikanske dollers (næsten 50.000 Danske kroner) på oversættelsen af 200 artikler ved at udnytte folk.
Mirror World skrev for over et år siden om en lignende observation, om prisniveauet for om VOIP sex kan betyde døden for telefonsex?

SL for nem at bruge

Der klages ofte over hvor svært nye brugere har ved at finde rundt i Second Life.
Denne 2 årige pige ser ikke ud til at have de store problemer der, efter faderens udsagn lærte at gå, dreje rundt og flyve på 15-20 minutter. Og det enda i den gamle viewer!
Tid for Linden Lab at starte børnehave grid?

Læs mere ...

Bing Maps og Google maps

ted_logoPå dette års TED 2010, der fandt sted i februar, demonstrerede Blaise Aguera y Arcas fra Microsoft, hvordan de har integreret teknologier som Photosynth ind i Bing Maps.
Photosynth integrerer private burgers Flickr billeder, men det mest bemærkelsesværdige er visningen af live video, i Bing Maps gadefoto-funktion.
Google Maps/street view og Microsoft Bing Maps eksperimentere med samme funktioner, som man kan se i videoerne.

Læs mere ...

EU projektet AVATAR

Syddansk Universitet (SDU) deltager pt. i EU-projektet AVATAR - Added Value of teAching in a virTuAl woRld.

SDU deltager i EU projekt om innovativ brug af it i undervisningen Udviklingssekretariatet for E-læring har modtaget EU midler til projektet AVATAR, Added Value of teAching in a virTuAl woRld. Projektet tager udgangspunkt i den aktuelle problematik om manglende integration af it i folkeskoler og på gymnasier og har som overordnet formål at udbrede anvendelsen af informations- og kommunikationsteknologi i undervisningen. Dette vil ske gennem udvikling af innovative, pædagogiske værktøjer forankret i et virtuelt læringsmiljø med fokus på kollaborativ læring og ”learning by doing”. Projektet understøtter derfor i høj grad SDU’s vision: ” SDU er det førende danske universitet, når det gælder identifikation og udnyttelse af de potentialer, som e-læring giver”.

Læse mere på EU projektet AVATAR

Flere artikler ...

Copyright © 2008 - 2019 Mirror World.
Alle rettigheder reserveret.
Nyheder om virtuelle verdener, virtual worlds og second life. Virtual reality og Sansar.
Siden er uafhængig og er ikke tilsluttet et firma eller organisation.